☠ Better Single Or What ? -.-

Persoalan aku sekarang ni . Persoalan yang selalu bermain-main dalam minda . Dia main kejar-kejar . HAHA,merepek je.berbalik pada tajuk,persoalan aku adakah single lagi bagus dari couple? errr -.- i think single lagi bagus kot but sometimes i think couple lagi bagus,yelaa kan if couple hidup tade laa sunyi sngt,boleh laa jugak TXT or OTP dengan ehem-ehem tapi kalau single,kita tak payah nk susahkan diri nak pikir masalah,tak payah nk serabut kan otak . Tapi kalau couple nk couple dgn siapa ? ada ke org nk kat aku ? err -.-' i don't think so. Maybe ade kot :) tapi kan aku ada suka seorang budak ni haa,dia comel ^^ haha skali tngk mmg cair,but dia suka ke aku ? haha harap-harap dia suka aku laa,dia stay KL jauh kan ? knapa lah awak duduk jauh sangat? heee,urmm okayy tape laa . better aku single buat masa sekarang and dia tetap jadi pujaan hati aku . Okay tade ape nak cakap dah . kbyeeeeeee :)